Bounty Pack Bundle ile Borderlands 4'da yeni zorluklara göğüs ger ve yeni ödüller kazan.* Kairos boyunca bu dört ayrı lansman sonrası DLC paketi ile daha fazla kargaşa yarat: her bir paket yeni kozmetikler, silahlar, düşmanlar ve daha fazlasını içerir! Bounty Pack Bundle, Borderlands 4'un Deluxe ve Super Deluxe Sürümlerine dahildir..