Tilpas dine våben i Borderlands 4 med Firehawk's Fury-våbenskinnet. Firehawk's Fury-våbenskinnet er en del af Borderlands 4 Bounty Pack-pakken, som er inkluderet som DLC efter udgivelsen i Borderlands 4 Deluxe Edition og Super Deluxe Edition.