For centuries, the Augers have quelled rumblings from the deep by sending human sacrifices to the fabled Stone Demon, but Defiant Calder is determined to end these barbaric rituals for good.
In this all-new mission, delve into an ancient cavern alongside Calder and eliminate threats among rich veins of crystalline Ordonite. Take on new Ordonite-encrusted enemy types, three new minibosses, and a fearsome final boss, all in hopes of scoring powerful new Pearlescent-rarity loot (that's even more Legendary than Legendaries).
Bounty Pack 2 also includes a Vault Card that lets you earn new mecha- and kaiju-themed rewards through gameplay, with 24 cosmetic items and 4 pieces of rerollable gear to unlock!