Der lurer en indædt ondskab dybt i Kairos' forladte miner. I århundreder har Augerne holdt den ildevarslende rumlen fra dybet nede ved at sende menneskeofre ned til den sagnomspundne Stone Demon, men Defiant Calder er fast besluttet på at gøre en ende på disse barbariske ritualer.
I denne helt nye mission udforsker du en oldtidsgrotte sammen med Calder og eliminerer trusler blandt rige årer med krystalliseret ordonit. Kæmp mod ordonit-beklædte fjendetyper, tre nye minibosser og en frygtindgydende slutboss, i håbet om at score effektivt, nyt og sjældent Pearlescent-udstyr (det er endnu mere legendarisk end Legendary-genstande).
Bounty Pack 2 inkluderer også et Vault-kort, som lader dig optjene nye belønninger med mecha- og kaijo-tema ved at spille. Du kan låse op for 24 kosmetiske genstande og 4 stykker udstyr, som optjenes igen og igen.