W opuszczonych kopalniach Kairosu czai się plugawe licho. Przez setki lat augersi uciszali gniewne podziemne pomruki, składając Skalnemu Demonowi ofiary z ludzi, lecz Buntowniczy Calder chce położyć kres tym barbarzyńskim rytuałom raz na zawsze.
Rozpocznij zupełnie nową misję, w której, na polecenie Caldera, zejdziesz do pradawnych jaskiń, aby rozprawić się z niebezpiecznymi istotami grasującymi pośród bogatych złóż ordonitu. Zmierz się z nowymi wrogami pokrytymi kryształami ordonitu, trzema nowymi minibossami oraz przerażającym bossem finałowym. Przemierzając skalne korytarze, możesz natknąć się na potężne łupy o perłowym poziomie rzadkości – przy nich blado wypadają nawet łupy legendarne!
Pakiet Nagród 2 zawiera również kartę skarbca, która pozwala zdobywać w trakcie rozgrywki nowe nagrody inspirowane mechami i kaiju. Na odblokowanie czekają 24 przedmioty kosmetyczne i 4 zmienne części wyposażenia!