Kairos’un terk edilmiş madenlerinde uğursuz bir kötülük pusuda bekliyor. Auger'lar yüzyıllar boyunca efsanevi Stone Demon'a insan kurban ederek derinlerden gelen gürültüleri bastırdılar; ancak Defiant Calder, bu barbarca ayinlere sonsuza dek son vermeye kararlı.
Bu yepyeni görevde, Calder'ın yanında kadim bir mağaranın derinliklerine in ve zengin kristal Ordonite damarları arasındaki tehditleri temizle. Güçlü ve yeni Pearlescent nadirliğindeki (Efsanevilerden bile daha Efsanevi!) ganimetleri ele geçirme yolunda; Ordonite kaplı yeni düşman türlerine, üç yeni miniboss'a ve korkunç bir final boss'una karşı savaş!
Bounty Paketi 2 ayrıca, oyun içinde yeni "mecha" ve "kaiju" temalı ödüller kazanmanı sağlayan bir Kasa Kartı içerir. Bu kartla 24 kozmetik öge ve 4 parça yeniden kullanılabilir ekipmanın kilidini açabilirsin!