Ultra HD Texture Pack
Borderlands: The Pre-Sequel successfully builds on the series' many strengths while repeating its pacing mistakes.
Borderlands: The Pre-Sequel brings you more of the loot and lighthearted humor you love, though it never quite overcomes the gravity of its predecessors.