Boring Car Stories - Maghrebine
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.A driving game focused exclusively on driving slow cars fast. Set in the 80s in north Africa (Maghreb region)