Born of Bread
Bu 2,5 boyutlu macera oyununda, tükenmek bilmeyen çocuksu bir meraka ve tuhaf bir yetenek setine sahip un golemini yönet!
Gizemlerle dolu bu muhteşem dünyanın farklı bölgelerini keşfe çık ve rengarenk karakterle birlikte hareket et. Kankalarının da yardımıyla tehditkar ve garip düşmanlarla yüzleş, eğlenceli ve enteresan sıra tabanlı savaş sisteminin tadını çıkar.
Born of Bread; sıra tabanlı savaşların klasik öğelerini ve refleksleri zorlayan yeni bir etkileşim sistemini harmanlıyor.
Bu etkileşimli sistem, ayrıca göz önünde bulundurmanı gerektirecek zaaf ve direnç sistemlerini de beraberinde getiriyor.