Botanicula Collector's Edition
Humor-filled indie adventure game from the makers of Machinarium and Samorost. Collector's Edition contains the full game, 50-minute original soundtrack from acclaimed band DVA and 59-page digital art book with designs by creator Jaromir Plachy.