Botanicula Collector's Edition
Botanicula to polegająca na eksploracji przygodowa gra logiczna. Collector's Edition zawiera pełną grę, stworzoną przez DVA 50-minutową ścieżkę dźwiękową oraz 59-stronicowy cyfrowy artbook z rysunkami Jaromira Plachy'ego.