Bounty Star
Bounty Star, mech savaşını ve özelleştirmeyi hafif çiftçilik ve üs kurmayla birleştiren; omuz üstü perspektife sahip üçüncü şahıs aksiyon oyunudur. Oyuncu; yıkılmış ama gücünü kaybetmemiş bir savaş gazisi, yetenekli savaşçı ve uzman mech pilotu olan Clem rolünü üstlenir. Clem, geçmişinin suçluluk ve utancından sıyrılıp Güneybatı Amerika’nın kıyamet sonrası hâli Kızıl Yayılım'da iyiliğin gücü olmaya çalışır.
Olağanüstü güce sahip bir Mech olan Desert Raptor MKII'yi kullanıyorsun. Çeşitli saldırı sistemleriyle donatılabilen, son derece özelleştirilebilir bir savaş aracıdır. Ağır ve kuvvetli yakın dövüş silahları, buharla çalışan hidrolik kuşatma silahları, patlayıcı mermilere sahip ateşli silahlar ve daha fazlasıyla özelleştirilebilir. Ayrıca yüksek hızlı iticiler, ileri atılma güçlendirmeleri, polis kalkanları ve başka birçok çeşitli savunma sistemiyle donatılabilir.
Kızıl Yayılım, şiddet yanlısı suçlular ve tehlikeli canavarlarla dolu zengin bir çiftçilik ve ticaret bölgesidir. Bu kıyamet sonrası dönemin hükûmeti, adaleti Clem gibi uzmanlara devreder. Bu uzmanlar, hedefleri dünyanın hangi tehlikeli köşesinde saklanırsa saklansın onları takip etme izni olan ödül avcılarıdır. Clem, bölgenin birçok köşesinde savaşarak ilerleyip izleri takip ederek hedeflerle nasıl uygun görürse o şekilde başa çıkacak.
Clem, zor da olsa uygun bir operasyon üssü ve ev olarak hizmet verebilecek izole ve bakımsız bir garaj bulur. Su ve elektrik hatları inşa et, tarım yap ve yiyecek pişir, savaş için hem mühimmat hem de yakıt üret ve hayvan yetiştir. Bu harabenin potansiyeli yüksek ama Clem'le birlikte güçlenmesi gerekecek.