Boxville
Boxville to przygodowa gra logiczna o niemych puszkach żyjących w mieście pudeł i rysujących gryzmoły na kartonach, aby opowiedzieć historie.
Boxville jest dobre do gry w pojedynkę, aby zanurzyć się w atmosferę i rzucić wyzwanie mózgowi za pomocą wyrafinowanych łamigłówek logicznych i zagadek, lub grać z przyjacielem lub rodziną, aby dzielić się wyjątkowymi wrażeniami audiowizualnymi i wspólnie rozwiązywać zagadki.
Główną ideą gry jest to, że nie jest to tylko gra - ale także film animowany, który można oglądać i grać w tym samym czasie.
Zaprojektowaliśmy rozgrywkę w Boxville w celu pozbycia się niepokoju i stresu. Możesz zwiedzać i obserwować świat bez pośpiechu i presji.
Gra jest pełna zadań środowiskowych i zagadek logicznych, które starannie wybraliśmy spośród setek opcji.
Blue Can (nasz bohater) stracił przez to swojego najlepszego przyjaciela. Rozpoczął poszukiwania, ale po trzęsieniach ziemi nie jest tak łatwo poruszać się po mieście. Musi znaleźć sposób, aby ruszyć naprzód, sprowadzić przyjaciela do domu i odkryć prawdziwy powód wszystkich tych trzęsień ziemi. Czeka go wiele przygód, nowych przyjaciół i to nie tylko przyjaciele, którzy czekają na niego w drodze.