Boxville Demo
Boxville atmosfere dalmak ve karmaşık mantık bulmacaları ve bilmecelerle beyninizi zorlamak için tek başına oynamak veya benzersiz görsel-işitsel deneyimleri paylaşmak ve bulmacaları birlikte çözmek için bir arkadaşınızla veya ailenizle oynamak için iyidir.