Brain Show: Party Quiz
Brain Show, biraz sivri ama zararsız mizahla tatlandırılmış bir bilgi yarışması oyunudur. Klasik yarışma programlarının dünyasına dal: kategorilerini seç, soruları cevapla, çeşitli mücadelelerde rakiplerini ele ve grubun en zekisi olduğunu kanıtla!
Brain Show’un kontrolleri, benim chihuahua köpeğim ve 22 yaşındaki kör kedimden oluşan bir test grubu üzerinde tasarlandı. Bu yüzden bazı arkadaşların hayatında hiç oyun oynamamışsa ya da biri biraz fazla içmişse endişelenme. Kumandaları dağıt, oyunu başlat ve daha ilk andan eğlenmeye başla. Kılavuza ya da açıklamaya gerek yok!