Yasmin, Cloe, Jade ve Sasha arasında istediğin zaman evlerinden geçiş yaparak tüm kızlarla moda dünyasında çığır aç.
Stylin' Soiree'de daha da fazla eğlen ve bu bölümü tarzını yansıtarak tamamla. Daha çok hazine toplama görevine devam et ve başarıların kilidini aç.
Eğlenceli anları yakala ve ölümsüzleştir - 12 fotoğraf saklayabileceğin yepyeni fotoğraf galerinde gezin.
Şehirlere yeni fotoğraf noktaları eklendi! Büyüleyici pozlarla bütün Bratz Pack'i birlikte fotoğrafla.
En sevdiğin Bratz karakteri olarak oyna ve dünyanın en iyi moda muhabiri olmak için dünya çapındaki macerana atıl.
Yaşadığın şehir Stilesville'den başlayarak orijinal Bratz Pack'ten Yasmin, Cloe, Jade veya Sasha arasından bir karakter seç. Sonra da en büyük moda hikayelerini kovala, yeni arkadaşlara yardım etmek için görevleri tamamla ve heyecanlı mini-oyunları oynarken Bratz'inden emin bir şekilde çığır aç!
Maceran, seni modanın kalbinin attığı konumlardan bazılarına götürecek: Barselona, Seul ve Stylin' Soiree. Bratz Dergisi için en yeni haberleri kaptığında kazandığın parayı ortamı sallayacak kıyafetler satın almak, karakterlerini özelleştirmek ve son moda trendler belirlemek için kullanabilirsin.
Hayranların modaya olan tutkundan etkilendikçe takipçi sayının arttığını göreceksin. Bratz Pack ile kendini ifade etmeye ve bakışları üzerinde toplamaya hazırlan!
BİR MODA MACERASINA ÇIK. Keşfet, yeni arkadaşlar edin, oyunlar oyna ve en havalı dergi için çalışırken görevleri tamamla.
YENİ TRENDLERİ BELİRLE. Bratz karakterlerini son moda kıyafetlerle özelleştir ve takipçilerini kendine hayran bırak.