Twórz reportaże ze swoich niedawnych podróży po Barcelonie, Seulu i Stylowie ze znanym na całym świecie projektantem mody, by powiększyć Bratz Magazine i olśniewaj nowym wyglądem z kolekcji „Wieczorny wypad”.
Stylin’ Soiree okazało się tak haute couture, że przykuło uwagę znanego na całym świecie projektanta mody, który teraz zaprasza was do współpracy!
Twórz reportaże ze swoich podróży po Barcelonie, Seulu i Stylowie, by jeszcze bardziej rozwinąć Bratz Magazine.
UCHWYĆ TEN MOMENT – rób zdjęcia, przeglądaj galerię i wybieraj najlepsze z nich, by dzielić się nimi ze swoimi obserwującymi.