Stylin' Soiree moda dünyasında o kadar çok ses getirdi ki dünyaca ünlü bir modacının dikkatini çektin ve seninle çalışmak istiyor!
KENDİNİ İFADE ET - Büyüleyici makyaj paletleri ve saç modelleriyle baş döndüren görünümler tasarla.