Bratz Flaunt your fashion-1bdi7
Become your favorite Bratz character and start a globe-trotting adventure to build the coolest fashion magazine. Starting out in your hometown of Stilesville, choose your character from the original Bratz Pack – Yasmin, Cloe, Jade, or Sasha – and blaze a trail as you chase the biggest stories, take on quests to help new friends, and play fun minigames full of bratitude!