Bratz Flaunt your fashion-1bdi7
En sevdiğin Bratz karakteri ol ve en havalı moda dergisini kurmak için dünya çapında bir maceraya adım at! Yaşadığın şehir Stilesville'den başlayarak orijinal Bratz Pack'ten Yasmin, Cloe, Jade veya Sasha arasından bir karakter seç. Sonra da en büyük hikâyeleri kovala, yeni arkadaşlara yardım etmek için görevleri tamamla ve eğlenceli mini-oyunları oynarken Bratz'inden emin bir şekilde çığır aç!