Brave Escape Friend's Pass
Only one player needs to own the game! With the Friend's Pass, you can join a friend for free and experience the full adventure together.
Only one player needs to own Brave Escape. The second can join for free using this Friend's Pass.
Brave Escape is a challenging 2 player co-op platformer where two players must work together to navigate through hundreds of hazard filled levels. Play as both Colin and Floyd in their bold quest that requires skilled synchronization with every step, jump and climb. Gather collectibles, uncover secrets, and experience the excitement of Brave Escape as you and your companion embark on an unforgettable journey.
"Based on your location, Floyd will be equipped with a special gadget to help in your quest.
Brave Escape offers two difficulty settings to suit you and your partner's level of skill. Standard mode provides a more approachable experience with gentler obstacles and forgiving timings, perfect for players who are newer to precision platformers. Brave mode is the ultimate challenge - the way the game was truly meant to be played, designed to push your skills and coordination to their absolute limit.