Brave - Oyuncular için en hızlı tarayıcı
Brave Tarayıcı ile 3 kat daha hızlı gezin. Yerleşik Reklam Engelleyicisi ile güvenli, hızlı, gizli bir Web tarayıcısı deneyimine hazır ol.
Twitch, Discord ve diğer oyun sitelerini yeni tarayıcı sekmene ekle. Tek bir tıklamayla herhangi bir konuşmaya veya canlı yayına katıl.
Kötü amaçlı yazılım kaynayan reklamlardan korun. Brave kelimenin tam anlamıyla mevcut en hızlı, en güvenli ve gizli tarayıcı deneyimini sunar.
Yer imlerini, uzantıları ve hatta kayıtlı parolaları hızla içe aktar. Eski tarayıcının en iyi özelliklerine zaten sahip, sadece daha güvenli. Ayrıca Brave tarayıcıya geçiş yapmak için yalnızca bir dakika yeterli.