All Legends Pack
Zestaw All Legends natychmiastowo odblokowuje wszystkie obecne postaci Legends i każdą Legend, którą dodamy w przyszłości. Wszystko, co znajduje się w zakładce "Legends" w sklepie gry, będzie Twoje. Na zawsze.