All Legends Pack
Tüm Legends Paketi, mevcut tüm Legends karakterlerinin ve gelecekte ekleyeceğimiz her Legends karakterinin kilidini anında açar. Oyun içi mağazadaki "Legends" sekmesindeki her şey senin olacak. Sonsuza dek.