Breakout: Recharged
Przodek wszystkich gier o rozbijaniu cegiełek powraca, rzucając graczom jedne z najtrudniejszych jak dotąd wyzwań! Breakout: Recharged podkręca emocje dzięki odświeżonej warstwie wizualnej, emocjonującym wzmocnieniom i oryginalnej ścieżce dźwiękowej autorstwa Megan McDuffee, wielokrotnie nagradzanej kompozytorki muzyki do gier.
Breakout: Recharged na zawsze zmieni to, czego spodziewasz się po grze o rozbijaniu cegiełek. Twoje umiejętności zostaną wystawione na próbę w nieskończonym trybie arkadowym i 50 poziomach wyzwań. Bez obaw – ta gra nie nosiłaby tytułu Recharged bez całkowicie odmieniających rozgrywkę wzmocnień. Poza tradycyjną multipiłką spodziewaj się dział elektromagnetycznych, naprowadzanych pocisków i materiałów wybuchowych. Do wspięcia się na sam szczyt tabeli rankingowej potrzebujesz błyskawicznego refleksu i każdego narzędzia z oddanego do Twojej dyspozycji arsenału.