Breakout: Recharged
Tuğla kırma oyunlarının büyükbabası, tüm zamanların en zorlu mücadelelerinden bazıları ile geri döndü! Breakout: Recharged, yepyeni grafikler, heyecan verici güçlendirmeler ve ödüllü video oyun bestecisi Megan McDuffee imzalı yeni orijinal oyun müzikleri ile heyecanın dozunu artırıyor.
Breakout: Recharged, bir tuğla kırma oyunundan beklentilerini sonsuza dek değiştirecek. Sonsuz Arcade modu ve 50 mücadele seviyesi ile yeteneklerinin sınırlarını zorlayacaksın. Ama endişelenme çünkü oyunun kaderini değiştiren güçlendirmelerin olmadığı bir Recharged yapımı düşünülemez. Enerji topları, güdümlü füzeler ve patlayıcılar da klasik silaha katılarak imdadına yetişecek. Küresel liderlik tablolarında yükselmek için cephaneliğindeki tüm silahlara ve müthiş reflekslere ihtiyacın olacak.