Brick Breaker Premium 2
Legendarna gra arkadowa. Oto kontynuacja klasycznej gry w rozbijanie cegiełek. Jako łopatka Blippy musisz ocalić Ziemię przed nieznanym dotąd zagrożeniem. Przed Tobą kolejne 40 wymagających poziomów – jeśli je ukończysz, zobaczysz nowe przerywniki filmowe!