Brick Breaker Premium 3
Jako łopatka Blippy musisz uwolnić planetę od złych Evil Snarfers. Czy zdołasz pokonać ich raz na zawsze, ukończyć grę, ocalić Ziemię i poślubić Princess Paddle w szczęśliwym zakończeniu?