Brick Breaker Premium 3
Gezegeni Evil Snarfer'lardan kurtarmak zorunda olan kahraman raket "Blippy" olarak oynuyorsun. Snarfer'ların kökünü kurutup oyunu bitirerek dünyayı kurtarabilecek ve Princess Paddle ile evlenip sonsuza dek mutlu olabilecek misin?