Brick Breaker Premium
Wcielasz się w bohatera zwanego "Blippy", łopatkę, która musi uratować planetę Ziemię przed największym zagrożeniem. Czy uda ci się ukończyć grę i uratować Ziemię przed „The Evil Snarfer”..?