Bridge Constructor: The Walking Dead
Dołącz do grupy ocalałych, którzy walczą z hordami nieumarłych szwendaczy i wrogą społecznością ludzi. Buduj mosty i inne konstrukcje, przemierzając ponure krajobrazy i odwiedzając zrujnowane budowle. Połącz siły z ulubionymi przez fanów postaciami, takimi jak Daryl, Michonne i Eugene, i stwórz bezpieczny przejazd dla kultowych pojazdów z tej serii.