Bridge Constructor: The Walking Dead
Yürüyen ölü sürüleri ve saldırgan insanlar karşısında yaşam mücadelesi veren bir gruba katıl. Kasvetli ortamlarda ve harabeye dönmüş binaların arasında köprüler ve başka yapılar inşa et. Daryl, Michonne ve Eugene gibi hayranların en sevdiği karakterlerle birlik ol ve dizinin ikonik araçları için güvenli geçitler yarat.