Broke Wizards
A 1-6 player co-op game where you and your Wizard roommates slay monsters, go racing, play prop hunt or do other crazy jobs to pay rent to a giant Imp Landlord before he eats you.
From saving towns to exploring the backrooms to racing magical ravens to playing every wizard's favorite snake clone on your phone: Slitherin'! The world is full of unique jobs to take on. Some pay well. Others are quick and easy.
These Wizards aren't just powerful... they're OP! Save towns by killing monsters, just don't wreck the neighborhood by destroying buildings in the process, or you won't get paid.
Rent isn't due until the end of the week, so kick back together and watch videos, jam on instruments, play tag, PvP in the player arena, set off some fireworks. Sometimes slacking off is the point.
Try on new hoodies, unlock new magic boards, craft some hats or wings to equip. Or find and hatch some Pocketdragon eggs to add a buddy.
Everything you do earns Magic Keys: exploring, jobs, puzzles, even paying rent. Collect them all to open the treasure chest holding your deed and be rid of your Imp Landlord for good!