Broken Roads
Bilgisayardaki geleneksel rol yapma oyunlarına olan sevgiden doğan Broken Roads, oyuncuların ıssız bir Avustralya'da yola koyuldukları zengin ve merak uyandıran bir hikâye sunuyor. Neredeyse sınırsız karakter geliştirme seçenekleri sunan sınıfsız bir sistem ile geleneksel ve tamamen yeni rol yapma unsurlarını bir araya getiren Broken Roads, oyunculara orijinal bir ahlak sistemi sunuyor: Moral Compass (Ahlaki Pusula). Bu yeni tasarımda, diyalog seçeneklerinin ve soruşturma kararlarının bir karakterin felsefi eğilimini etkilediğini ve etkilendiğini göreceksin.