Broken Sword : Reforged
Leap into a thrilling adventure with Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged!
The million-selling, multi-award-winning classic that defined a genre is back—beautifully enhanced and fully remastered for mobile.
Step into the shoes of intrepid American George Stobbart, as he and fearless journalist Nico Collard are swept into a mysterious journey of intrigue and jeopardy.
From the cafés of Paris to long forgotten temples in Syria, from shadowy alleys in Spain to underground crypts in Ireland, guide George on a globe-spanning adventure, exploring exotic locations, solving ancient mysteries, and thwarting a dark conspiracy to reveal the secret truths of the Knights Templar.
Whether it’s your first time or a return to an old favorite, this is the ultimate way to experience one of gaming’s greatest adventures.