Broken Sword : Reforged
Spring ud i et spændende eventyr med Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged!
Den million-sælgende, prisvindende klassiker, der definerede en genre, er tilbage – smukt forbedret og fuldt remasteret til mobil.
Træd i skoene på den frygtløse amerikaner George Stobbart, når han og den frygtløse journalist Nico Collard bliver revet med på en mystisk rejse fyldt med intriger og farer.
Fra caféer i Paris til for længst glemte templer i Syrien, fra skyggefulde gyder i Spanien til underjordiske krypter i Irland, guide George på et verdensomspændende eventyr, hvor han udforsker eksotiske steder, løser gamle mysterier og modarbejder en mørk sammensværgelse for at afsløre Tempelriddernes hemmelige sandheder.