Broken Sword : Reforged
Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged ile heyecan dolu bir maceraya atılın!
Milyonlarca satan, çok ödüllü ve bir türü tanımlayan klasik geri döndü—mevcut mobil cihazlar için muhteşem bir şekilde geliştirilmiş ve tamamen yeniden düzenlenmiş haliyle.
Cesur Amerikalı George Stobbart'ın yerine geçin ve korkusuz gazeteci Nico Collard ile birlikte gizemli bir entrika ve tehlike yolculuğuna atılın.
Paris'in kafelerinden Suriye'nin uzun zamandır unutulmuş tapınaklarına, İspanya'nın karanlık sokaklarından İrlanda'nın yeraltı mezarlarına kadar, George'u dünya çapında bir maceraya yönlendirin, egzotik yerleri keşfedin, kadim gizemleri çözün ve Tapınak Şövalyelerinin gizli gerçeklerini ortaya çıkarmak için karanlık bir komployu engelleyin.