Broken Sword: Dymiące Zwierciadło: Reforged
Klasyczna, wielokrotnie nagradzana przygoda powraca z zachwycającą grafiką 4K i kultowym, zremasterowanym dźwiękiem. Tajemnicza eskapada pełna intryg i oszustw, w której dziennikarka Nico Collard i jej towarzysz przygód George Stobbart muszą stawić czoła potężnym siłom.
„Broken Sword: Dymiące Zwierciadło: Reforged” to gruntownie ulepszona wersja wielokrotnie nagradzanej, ponadczasowej klasyki.
Podczas śledztwa w sprawie bezwzględnego gangu narkotykowego, dziennikarka Nico Collard niespodziewanie natrafia na starożytny artefakt. Nie przypuszcza, że ​​bogato rzeźbiony obsydianowy kamień poprowadzi ją i jej towarzysza przygód, George'a Stobbarta, w tajemniczą eskapadę pełną intryg i podstępów, w której będą musieli pokonać potężne siły i antagonistów, którzy nie cofną się przed niczym, by spełnić swoje nikczemne ambicje.