Broken Sword - Puslu Ayna: Reforged
Ödüllü klasik macera, muhteşem 4K görseller ve ikonik yeniden düzenlenmiş seslerle geri dönüyor. Gazeteci Nico Collard ve maceraperest arkadaşı George Stobbart'ın güçlü güçlerin üstesinden gelmek zorunda kaldığı gizemli bir entrika ve aldatmaca macerası.
"Broken Sword - Puslu Ayna: Reforged", çok sayıda ödül kazanmış, tüm zamanların klasiği oyunun kapsamlı bir şekilde geliştirilmiş versiyonudur.
Gazeteci Nico Collard, acımasız bir uyuşturucu çetesini araştırırken beklenmedik bir şekilde antik bir eserle karşılaşır. Süslü bir şekilde oyulmuş obsidyen taşının, onu ve maceraperest arkadaşı George Stobbart'ı, kötü emellerini gerçekleştirmek için hiçbir şeyden çekinmeyecek güçlü güçlerin ve düşmanların üstesinden gelmeleri gereken gizemli bir entrika ve aldatmaca macerasına sürükleyeceğinden habersizdir.
Eziyet ve dehşet, kurban ritüelleri ve kanlı katliam, Maya gizeminin perdesi altında ortaya çıkar. İlahi güçler insanlığı yok etmekle tehdit ederken, kaçırılma, çalınan hazine, astronomi ve ölümcül uyuşturucu baronu ikilinin en ufak endişeleri bile değildir! Bu sürükleyici macerada zafer kazanmak için cesaret, kurnazlık ve kurnazlık şarttır ve sizi ağrıyan bir beyin ve atan bir kalple baş başa bırakacağı garantidir. Bu meydan okumaya hazır mısınız?