Brotato: Abyssal Terrors
Po niezliczonych nocach spędzonych na walce z potworami na tej palącej, zdradzieckiej planecie, Brotato postanowił schronić się w oceanicznych głębinach. Wkrótce jednak odkryje, że nie jest sam.