Brothers: A Tale of Two Sons Remake Soundtrack
Get lost in the heartfelt world of Brothers: A Tale of Two Sons Remake with an all-new soundtrack. Based on the original score by Gustaf Grefberg, this stunning soundtrack features 10 reworked arrangements and 15 all-new tracks by Daniele Carmosino and Christof Unterberger.