Brothers: A Tale of Two Sons Remake Oyun Müzikleri
Yepyeni oyun müzikleriyle Brothers: A Tale of Two Sons Remake'in içten dünyasında kaybol. Gustaf Grefberg'in orijinal bestelerinden esinlenilerek hazırlanan bu büyüleyici oyun müzikleri, yeniden düzenlenen 10 adet aranjmanın yanı sıra Daniele Carmosino ve Christof Unterberger tarafından bestelenmiş 15 yepyeni şarkı içeriyor.