Bubble Rage
Bubble Rage is the platformer you’ll love to hate. Brutal traps, endless fails, and pure rage fuel. Whether you're playing or watching someone lose their mind, the real fun is in the suffering.
It all started at Global Game Jam 2025 in Abu Dhabi, when four friends decided to ruin lives with a game about bubbles.
In this unforgiving world of traps, fake platforms, and brutal challenges, you play as a poor little mouse caught in a twisted experiment.
A smug cat is testing your limits — not your skill, but your ability to stay calm while everything is trying to break you.
And just when you think you've got the timing down… a random bubble appears and bumps you off.
These mischievous little jerks float in without warning, knock you mid-jump, and send you spiraling into the void.
But if you can laugh through the pain (or cry through the laughter), you just might make it to the top.
Bubble Rage is built for those who love to suffer — and for streamers who love to share it.