Bud Spencer & Terence Hill – Slaps And Beans
Bud Spencer and Terence Hill w swojej pierwszej wirtualnej przygodzie. Zupełnie nowa historia! Czy to w westernowskim saloonie, na przedmieściach Miami, czy placu targowym... Wszędzie możesz się spodziewać zabawnych rozmów, spoliczkowań i oczywiście masowych bijatyk.
Slaps And Beans to przeznaczona do zabawy kooperacyjnej i dla pojedynczego gracza gra typu scrolling beat'em up z elementami platformowymi i minigrami, w której wcielisz się w postacie Buda Spencera i Terence'a Hilla.