Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans
Bud Spencer ve Terence Hill ilk sanal maceralarında. Yepyeni bir hikâye! İster Vahşi Batı Barında (Western Saloon), ister Miami Şehir Merkezinde (Miami Downtowm), ister bir oyun parkında ol; çok eğlenceli diyaloglarla, tokatlarla ve elbette grup kavgalarıyla karşılaşacaksın.
Slaps And Beans, Bud Spencer ve Terence Hill karakterlerini yorumlayacağın, platform unsurlarına ve mini oyunlara sahip, eşli ya da tek oyunculu olarak oynanabilen ekranı yana kaydırmalı bir beat 'em up oyunudur.