Buddy Simulator 1984
Kendini hiç yalnız hissettin mi? Konuşabileceğin birisi olsun istedin mi? En iyi arkadaş gibi mi? Doğru yerdesin! Yeni Anekom OS üzerinde geliştirilen yeni nesil yapay zekâ teknolojisi sayesinde BUDDY SIMULATOR 1984, en iyi arkadaşınla takılma deneyimini simüle ediyor! En iyi arkadaşın senden bir şeyler öğrenerek ilgi alanlarına ve kişiliğine sürekli uyum sağlıyor.
Yapay Zekâ Öğrenimi! Arkadaşın seninle daha iyi arkadaş olmak için sürekli olarak hakkındaki her şeyi öğrenecek. Oyunun modern yapay zekâ teknolojisi sayesinde arkadaşın ilgi alanlarına daha iyi uyum sağlamak için gelişecek ve birlikte eğlenmenizi sağlayacak!