Bugsnax
Gra Bugsnax zabierze Cię w podróż na wyspę Snaktooth Island — skąd pochodzą Bugsnaxy, legendarne stworzenia będące pół robakiem, pół przekąską. Po otrzymaniu zaproszenia od nieustraszonej odkrywczyni Elizabert Megafig docierasz na miejsce, by odkryć, że nigdzie jej nie ma, obozowisko jest w strzępach, a jej towarzysze panoszą się po całej wyspie — samotni… i głodni!
Tylko Ty możesz rozwiązać tajemnice wyspy Snaktooth Island: co się stało z Lizbert? Czym są Bugsnaxy i skąd pochodzą? I, przede wszystkim, dlaczego są TAKIE SMACZNE?