Bulwark: Falconeer Chronicles - Dreadnot Day One DLC
Imperial Dreadnot'un ezici ateş gücünü kullanarak ticaret yollarınızı koruyan güçlü bir Deniz Komutanı; 210 kişilik İmparatorluk nüfusu karşılandığında Ruh Ağacı'nda açılabilir ve kiralanabilir.