Bulwark: Falconeer Chronicles - Mongres Trader Pack DLC
Üç vazgeçilmez Mongres tüccar kaptanının kilidi açılabilir ve 1800 İmparatorluk nüfusuna ulaştığınızda Ruh Ağacında kiralanabilir.