Bunny Hopper
Bunny Hopper er et hurtigt 3D-platformspil, hvor du styrer en adræt kamprobot. Hop, løb mod vægge, styrt og ødelæg mål, mens du overvinder udfordrende niveauer i stilfulde arenaer.
Bunny Hopper er et hurtigt 3D-platformspil, hvor du tager kontrol over en adræt kamprobot. Hop, løb mod vægge, far og ram mål, mens du tackler udfordringer på tværs af livlige og dynamiske arenaer.
Tag kommandoen over en kamprobot, og begiv dig ud i en række prøvelser, der tester din hastighed og smidighed. Hvert niveau kræver præcis bevægelse og lynhurtige reflekser. Lasere, huller, smalle stier og bevægelige mål forvandler det, der ligner et simpelt løb, til en sand færdighedstest. Kombinér løb, hop, fart og løb mod væggen for at skubbe fremad, undgå fælder og ødelægge mål. Kan du nå slutningen af ​​niveauet uden at falde i afgrunden?